ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΑΣ.
Διαθεσιμότητα προϊόντων.
Σε περίπτωση που ένα από τα αντικείμενα που
η παραγγελία δεν είναι διαθέσιμη τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω απευθείας τηλεφωνικής επικοινωνίας
μαζί σας (εάν έχετε δηλώσει αριθμό τηλεφώνου) προκειμένου να
συμφωνούν σε οποιαδήποτε τροποποίηση, διόρθωση ή ακύρωση
την παραγγελία σας.
Εάν δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας εντός 2
ημέρες αποστολής του αιτήματος παραγγελίας σας, το αίτημά σας
θα ακυρωθεί αυτόματα και θα πρέπει να στείλετε
μας ένα νέο αίτημα και πάλι.
Η αποστολή των προϊόντων θα γίνεται σύμφωνα με την
χρονοδιάγραμμα παράδοσης του συνεργάτη μας
εταιρεία ταχυμεταφορών.
Καθυστέρηση αποστολής.
Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους ακόλουθους λόγους:
Το προϊόν έχει καθυστερήσει από τον προμηθευτή μας.
Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να
ρωτήστε αν θέλετε να παραδώσουμε την παραγγελία σας χωρίς αυτό
προϊόν. Θα σας στείλουμε αυτό το στοιχείο αμέσως μετά την παραλαβή του
στις αποθήκες μας.
Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν
διαθέσιμος.
Μεταξύ των προϊόντων που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα
υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής ξαφνικά και αιφνιδιαστικά
ανακοινώνει ότι τα απομακρύνει. Σε αυτή την περίπτωση, ένας υπάλληλος της
η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει απευθείας μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις
.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατο τηλεφωνικά ή/και μέσω
επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μαζί σας (εάν υπάρχει
πρόβλημα με την παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε
σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σύνδεσής σας
δεν ενημερώνεται σωστά.
Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για την αλλαγή
χρόνο παράδοσης, εάν οφείλεται σε καθυστέρηση από τον προμηθευτή ή
σε εξωτερικούς παράγοντες (απεργίες, απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες κ.λπ.)